Monday, October 20, 2008

hu3..ada lagi rupenye blog ini

Siyesly...ada ea blog koreiv ni..gila terlupa akuhe3..bila baca balik..rasa rindu sangat kat tempat2 kami beronggeng dulu..ha23..(banyak gila aku ketawa)...

korang agak2, bila kita dah keje (semua sekali) bley ke kita enjoy2 cam dulu ea..aku terbaca kat blog haidar pasal kawan yang semakin melupakan kta ble dah keje...erm, kita nnt camtu ke ea... dalam seumur hidup aku..buat keje ngn korang, jalan ngn korang..kira mmg best gilerr ar..aku hepi je walaupun pointer jatuh..korang rasa.. kita akan terus hepi ke ea..tetiba plak aku masuk mood sedih... hahahaha...(hepi balik..gilo aku ni)..erm, GENG KOREIV..Ganbate ne!!!! hait!!!!

2 comments:

elliashah said...

that's true.
reality memang menyedihkan tetapi hidup kene teruskan. kawan lama menghilang kawan baru akan muncul . tapi x sama lah dengan geng-geng kita dulu hehe..jadi syahdu plak blog koreiv nie hehe..

NHH said...

wah..btoi2..azam..ak setuju..tp kan..ak yg final year ni pon sgt2 la bz gak..tp ak try xputus hub ngan korg..sayang2 selalu