Monday, February 09, 2009

Project T-Shirt

Salam & Salam Sejahtera.

Dear Koreivians,

Aku cadang nak wujudkan Tshirt or sweater ker untuk kita2 nie. Since dari dulu kita tak de mende tu & thsirt yang ade pun tak sesuai untuk dijadikan tshirt "gedik-gedik", so, aku rasa mcm bagus jugak kalau kita ade tshirt nie. Leh kite hang out pakai tshirt same. Wahahaha :p

So, kalau korang stuju, ok la. But, jgn lupe yer RM 300 tu bayar dulu. Pada sesapa yang tgh sengkek macam aku (since gaji aku masuk setengah jer bulan ni), kita bolehlah masukkan duit tu sikit2 yer. RM 5o dulu ker, RM 100 dulu ker... depend on our tahap "kesengkeken". OK

Regards,
Ex-Treasurer

3 comments:

Mohd Hazaruddin said...

bidi,

kawan aku ada dua tiga orang boleh design dan buat tshirt ...

kalau nak mintak tlg dorang kstau k ...

elliashah said...

ok..
aku nak cadangkan sesuatu bleh

design dia biar alah2x..white..

loga terjojol merah n biru..

ala-alah superman sempoiii skit..weih

kata tok pakai gedix..2x

mr junaidi said...

uddin..
i think better ko suruh kawan ko tu design dulu..
kalau lawa design..baru koreivians ni semangat sket...
ok..