Monday, April 20, 2009

Hepi besday to Uddin!!!


11 comments:

x-m(kazikarin) said...

mentang2 la udin tu balak dia....

siap wish kat blog g..bday aku lupa..cett...

Mohd Hazaruddin said...

heheheh ...

sesedap jek ko sound anis eh?

Bukan birthday ko hari tuh dah sambut eh?
Tapi sorrylah azam, aku tak dapat p ... lenguh kaki aku ni kang kalau dok terlompat-lompat ikut geng-geng ko ...

Salam ...

mr junaidi said...

betul la azam...
aku stuju ngan ko azam...
hanis ni pilih kasih!!!!

Mohd Hazaruddin said...

yang kowang masalah sangat ni pesal?
dah die sayang aku, suka hati die lah nak pilih kasih ke tak?
bising!

SEBAL (di translatekan ke BM - Geram)

:p

pja said...

hurm..
ak da lama da tgok bnda nie
sekali ad posting dr kekasih kpda kekasih..
hahahaha..btol la azam..
kasih syang telah melekat dihati mereka
ape kess..
"TIADA NAFSU ANTARA KITA" konon..ceh

x-m(kazikarin) said...

wuuuu....udin back up awek dowh...
nampaknye secara rasminya..
motto

' tiada nafsu antara kita'

telah dimansukan..hahaha

x-m(kazikarin) said...

wuuuu....udin back up awek dowh...
nampaknye secara rasminya..
motto

' tiada nafsu antara kita'

telah dimansukan..hahaha

Mohd Hazaruddin said...

:P aku back up awek apa plak ...

'tiada nafsu antara kita'?

:p ok ok aku terima ...

Tapi maksud lain, bile kita semua berkumpul ... janganlah lead ke arah maksiat ...

:P lu pikirlah sendiri!!

mr_jayzack said...

hurm...
dah mansuh ker motto tue..
boleh guna lagi kot..
tapi kena kecualikan uddin dan hanis la..
bleh??

polaris said...

wooo...wooo bro n sis..
pe nie.. mane ader pilih2 kasih.. ak slalu anto pe mende cam nie..huuhu
ermm nyway azam.. hepi belated besday.. sowie x tau la ko nyer besday bile... maap..
azam sambut besday gak er?..hehe :P
peace!!
luv u all..

elliashah said...

haha korang bergaduh ke dalam ni. aku sokong bd ..still boleh pakai motto kita tue. tapi kalo dah terlanjur nak wat camne..haha ( ayat tak bleh blah)..

yes g cameron hoho..