Monday, January 24, 2011

New year 2011

As salam and hi,

Last update blog kita ni ialah oktober, sebelum Bd nak update pasal diri masing-masing.
Haku updatelah sedikit pasal program tahun lepas apa telah berlaku dan akan datang ini. Terdapat pergaduhan yang telah dapat diselesaikan dengan cara berhemah dan semuanya telah baik semula.

Bos kita dan rakan kita pian telah selamat menjadi suami orang. Tengah on going process ialah BD dan dituruti oleh Dewi. Keduanya dijangka dalam awal June. Jadi sila lapangkan masa masing-masing untuk menghadirikan diri ke majlis mereka.

Pada tahun 2011, bash mencadangkan kita buat international trip (cam besar sahaja), tapi ke bangkok pun cukup international. Program ini akan menjadi gempak jika disertai oleh kita semua. Justeru itu, gathering koreiv buat kali ke 2 setelah 2 tahun berlalu akan diadakan pada awal Mac 2011 di port dickson.

Agenda utama adalah untuk release stress dan meluahkan ekpressi diri kepada sesiapa sahaja yang stress mahupun tidak atas pelbagai sebab. Semoga persahabatan circle ini dapat diteruskan ke 30 tahun akan datang lagi. Jadi marilah sama-sama memberikan komitmen keatas persahabatan ini.

Facebook group koreiv jugak telah dibuka agar kita dapat berdiskusi di pelbagai sumber memandangkan semuanya ada facebook. Kalo nak harapkan sms untuk berdiskusi cukup malas. jadi sila gunakan ruangan blog dan facebook untuk meluah, mencadang atau melepas rindu kepada geng korev.

Regards
koreiv kipas susah mati

1 comment:

pian said...

tak sabor nk g PD nie...tp haidar skrg nie dh kene start bahagi tugas..saper yg nk arrange untuk activity air nnt, untuk BBQ aku try dapatkan..pastu kalo nk bt game ker..saper yg nk uruskan...