Wednesday, May 16, 2007

Destiny and arrival to Korea...

Haha..walaupun cuti di Korea ada internet. Maka dengan itu aku boleh mengupdatekan perkembangan terbaru team Koreiv07 kami di Korea.

Kami menaiki flight jam 6 ptg di KLIA dengan penerbangan Cathay Pacific makan masa lebih kurang 3 jam shj. Flight memang best sebab servicenya agak baik dan cepat. Memang cool la..boleh makan macam2x..boleh tgk TV dan dgr radio. Memang seronok bagi mereka yang 1st time naik belon.

Pastu kami tiba di HKIA Hong Kong International Airport. Ehm memang betullah..seperti yang ditunjukkan dalam Dokumentari Extreme engineering..Air port HK memang macam kapal bentukknya ada terowong dan sangat bercahaya. (cayalah airport HK)..

Then pg semyang jap di tgh2x laman tempat menunggu HKIA...ehm tapi ada yang kena marah dgn makcik cleaner tandas sebb amik wudhu terjejeh-jejeh airnya di lantai (sian depa yg kena marah huhu)...

Pastu kami naik flight semula ke Seoul..haha destinasi yang terakhir patut kami tiba akhirnya.....

Tepat jam 5.45 pagi kami telah menjejakkan kaki di bumi Korea. Oh Tuhan terima kasih kerana memberikan kami peluang ini. Gamsa Hamnida.

Then checkout.. dari situ untuk menunggu Hakim dan Sist Ariza. Tepat jam 8.15 pagi kami menaiki bus untuk ke APT embassy. Bapak jalan kaki punya jauh dan mendaki bukit. Kenapa la buat atas bukit. Tapi okla..experiance baru dan best..

Ehm APT Korea memang best..guls dapat master bedroom dan boys kena dok luar ler and dapat 1 room. Apa-pun memang cool excited and best dapat sampai ke Korea.
Tak sabar untuk menunggu hari esoknya..Apa-pun semua pi rest dlu. TIDUR..